قبل از هرچیز بدانید که یک ار پس از پس زده شدن از اعلام بها به وسیله شما، برای بار دوم تماس نمی‌گیرد. از سویی دیگر، ارزش‌گذاری پایین‌تر از استاندارد نیز شما را با دردسرهایی نظیر چانه‌زدن بیش تر از اندازه، شک وتردید و شبهه نسبت به سلامت ماشین و نگرانی از اشتباهات پنهانی خودرو روبه‌رو می‌نماید. پس کوشش نمایید به‌شکل واقع بینانه قیمت خودرو را برای خودرو گزینش فرمائید. و این روز ها با توجه به سایت های و خودرو انقلابی در بازار آنلاین و خودرو به وجود آمده که هر کدام به شکلی دوست دارند مردم را راضی کنند.

برای به‌دست آوردن ارزش آخری وقت بگذارید. به پیشنهاد‌های دوست و آشنا یا این که یکی دو تا از سایت های اینترنتی بسنده نکنید. کلیه‌ حالت ها را بررسی فرمائید. از سال تولید،‌ مدل، رنگ، میزان پیمایش، آپشن‌های کارخانه، تجهیزاتی که خودتان نصب کرده‌اید، سلامت تایرها، سلامت فیزیکی، رنگ‌دار بودن بدنه و در نهایت وجود یا این که عدم وجود سیستم صوتی حرفه‌ای میتواند روی بها آخرین تأثیرگذار باشد.

قیمت و ارزش‌گذاری خودرو امری پیچیده نیست. البته در نهایت آسانی سختی ‌های مرتبط با خودش را نیز دارد. در شرایطی که مرحله‌ی نظارت بازار را به‌خوبی پشت سر گذاشته باشید، می دانید که طبق تجربه‌ ار مایل میباشد درصدی از شما تخفیف بگیرد. به همین ادله فقط به میزان موردنیاز روی ارزش تصویب شده خود بیفزایید. اگر که فکر شیطنت کنید و بیشتراز حد انتظار روی ارزش بکشید، آن وقت است که می بایست سال ها چشم به راه یک تماس بمانید. تکنیک اساسی برای این قسمت این میباشد که قیمت مورد نظرتان را رُند یا این که همان گِرد نمائید. چند صد هزار تومانی که برای کناره‌ی چانه‌زنی در لحاظ گرفته‌اید به ار این سیگنال را می‌فرستد که شما یک دلال حقیقی و واقعی میباشید.

یادتان باشد شما نفر اول و آخر نیستید که مشتری برای سراغش می آید. پس ‌در شیک کردن ظواهر خودرو زیادی اغراق نکنید. تصور نکنید اینکه روی صندلی‌ها پلاستیک بکشید یااینکه سپر را درون پوشش قرار بدهید، دیگر منسوخ شده‌است. حتی گهگاه این مبادرت سبب تردید مشتری نیز میشود.

منظور از پاک کردن خودرو، تمیز کاری همگی‌مکان های آن میباشد. غیر از فضای بیرونی که او‌لین تأثیر را میگذارد، تلاش کنید حتی ریزه‌کاری‌های درون کابین را نیز تمیز کنید. جاروکشی پایین صندلی‌ها، لای درب‌ها، صندوق عقب و حتی پاک کردن سقف خودرو تأثیری چشم‌گیر بر مشتری حقیقی رادارد. با احتیاط کل فضای تحت کاپوت یا این که اتاقک موتور را نیز از شر روغن سوخته و بقیه نشتی‌ها را تمیز نمائید. شست‌وشوی قالپا‌ق‌ها، دور لنت‌ها و لاستیک‌ها حساسیت شما‌را نسبت به نگهداری از خودروتان به رخ می کشد. آینه‌ها را نیز برق بیندازید. حتی آینه‌ی اواسط. مشتری به طبع یک‌توشه هم که گردیده پشت دستور خودرو قرار میگیرد.

تأثیر یک اسپری چند هزار تومانی میتواند ارزشی صد هزار تومانی داشته باشد. لکه‌گیری بدنه، تعویض شیشه شکسته و صافکاری سوای رنگ شاید برای شما در آن بازه زمانی‌ هزینه‌بر باشد اما بدون هیچ شک و تردیدی دست شما‌را برای ارتقاء بها گشوده می گذارد. وسایلی که از لحاظ شما جلوه‌ی تزیینی دارند، شاید از نگاه مشتری آزاردهنده باشند. عروسک، برچسب‌های تبلیغاتی، پشت‌سری‌های اسپرت، دسته‌دنده‌ی جوانانه، سایه‌بان و کنسول میانی برای خیلی‌ها جذابیتی ندارد.

ازار را شناخته‌اید، ارزش گذاری کرده‌اید و خودرو را برای دیده شدن فراهم کرده‌اید. پس نوبت عرضه میباشد. قبل‌تر گفتیم که فضاهای را از پیش محاسبه فرمائید. اطلاع رسانی‌ در نشریات مکتوب، سپردن به نمایشگاه‌ها، چسباندن آگهی روی شیشه یا عرضه‌ در وبسایت‌های و اینترنتی خودرو، هریک مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند.


درباره ماشین و موتور ها خودرو ,مشتری ,میباشد ,ارزش ,قیمت ,تومانی ,هزار تومانی , خودرو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت art سایه فا ایــنـفــو هــــا اجناس فوق العاده طب سنتی ماساژ زالودرمانی بادکش شیوبدن ماسک صورت خدا جون تا کی... پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان